تیم پیشرفت سالی

راه های ارتباط درست با کارفرما

ه طور کلی کارفرمایان چند دسته هستند (کارفرمای فراموشکار، مهربان، دقیق، عجول و غیره) اما شما به عنوان یک فریلنسر حرفه‌ای موظفید به بهترین شکل از انتظارات آن‌ها حمایت کنید و این مسئله تا زمانی است که این افراد ارزش‌های شخصی شما را زیر پا نگذارند. اگر برای نگهداری رابطه با کارفرمایان کمی همت کنید، مطمئن هستیم که دو طرف رضایت کاملی از این همکاری را دریافت خواهید کرد. در ادامه چند راهکار وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با کارفرمایان خود رابطه خوب و موثری برقرار کنید.

نحوه درست برخورد با کارفرما با گوش دادن به خواسته‌هایشان

از قدیم الایام گفته‌اند که همیشه حق با مشتری (کارفرما) است. ما هم می‌دانیم که شما به عنوان یک متخصص می‌توانید راهکار و ایده‌های مختلفی را پیشنهاد دهید، اما قبل از آن شما باید به خواسته‌های کارفرمای خود گوش دهید و متوجه شوید که چگونه می‌خواهد پروژه به انجام برسانید. اگر بیش از حد به تحمیل معیار‌های خود اصرار کنید ممکن است با عصبانیت کارفرما مواجه شوید و در بدترین حالت کار خود را برای همیشه از دست می‌دهید. شاید برایتان دشوار باشد اما باید تعادل خوبی بین گوش دادن به نیازهای کارفرما و ارائه پیشنهاد به موقع برقرار کنید. به احتمال زیاد، با صبوری و خونسردی می‌توانید هم‌دیگر را به خوبی درک کنید.

اصول کاری را رعایت کنید تا با کارفرمای خود رابطه خوب و موثری داشته باشید

یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که شما می‌توانید انجام دهید این است به موقع کار کنید. این اقدام نه تنها بخش بزرگی از ایجاد روابز کاری خوب با کارفرما و مدیر شما را تشکیل می‌دهد بلکه باعث می‌شود که همکاران روی شما حساب کنند. این عمل دقت، اعتماد به نفس و احترام را نشان می‌دهد. مدیر و کارفرمای شما باید بدانند که آیا می‌توانند به شما اعتماد کنند یا نه؟

Sanaz@7962009 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید